.
Ekonomik Göstergeler
Dolar
29.84 ₺
Euro
32.45 ₺
GBP
1.124 ₺
JPY
7.842
Ana Sayfa
Gündem
Spor
Köşe Yazıları
Podcast

Süper Lig’de harcama limitleri belli oldu

Okuma Süresi: 1 Dakika
Toplam Okunma: hesaplanıyor...
Türkiye Futbol Federasyonu, 2026-2027 sezonunda Süper Lig’de mücadele edecek 18 kulübün takım harcama limitlerini açıkladı.
Süper Lig’de harcama limitleri belli oldu
Paylaş:
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, 2026-2027 sezonu öncesinde Süper Lig kulüplerinin takım harcama limitlerini belirledi.

Açıklanan verilere göre ligin en yüksek harcama limitine sahip kulübü Galatasaray oldu. Sarı-kırmızılılara tanınan 9 milyar 6 milyon TL’lik limit, yaklaşık 169,26 milyon euroya karşılık geliyor.

Galatasaray’ı 118,96 milyon euroyla Fenerbahçe ve 77,49 milyon euroyla Beşiktaş takip etti. Trabzonspor’un limiti ise 47,56 milyon euro olarak hesaplandı.

Euro bazında takım harcama limitleri şöyle:

Galatasaray: 169,26 milyon euro

Fenerbahçe: 118,96 milyon euro

Beşiktaş: 77,49 milyon euro

Trabzonspor: 47,56 milyon euro

Çaykur Rizespor: 34,15 milyon euro

Samsunspor: 21,13 milyon euro

Konyaspor: 20,71 milyon euro

Başakşehir: 20,67 milyon euro

Kocaelispor: 17,92 milyon euro

Erzurumspor: 16,79 milyon euro

Amedspor: 16,79 milyon euro

Çorum FK: 16,79 milyon euro

Gaziantep FK: 15,37 milyon euro

Gençlerbirliği: 15,14 milyon euro

Eyüpspor: 15,06 milyon euro

Göztepe: 12,75 milyon euro

Kasımpaşa: 12,18 milyon euro

Alanyaspor: 10,74 milyon euro