Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, 2026-2027 sezonu öncesinde Süper Lig kulüplerinin takım harcama limitlerini belirledi.
Açıklanan verilere göre ligin en yüksek harcama limitine sahip kulübü Galatasaray oldu. Sarı-kırmızılılara tanınan 9 milyar 6 milyon TL’lik limit, yaklaşık 169,26 milyon euroya karşılık geliyor.
Galatasaray’ı 118,96 milyon euroyla Fenerbahçe ve 77,49 milyon euroyla Beşiktaş takip etti. Trabzonspor’un limiti ise 47,56 milyon euro olarak hesaplandı.
Euro bazında takım harcama limitleri şöyle:
Galatasaray: 169,26 milyon euro
Fenerbahçe: 118,96 milyon euro
Beşiktaş: 77,49 milyon euro
Trabzonspor: 47,56 milyon euro
Çaykur Rizespor: 34,15 milyon euro
Samsunspor: 21,13 milyon euro
Konyaspor: 20,71 milyon euro
Başakşehir: 20,67 milyon euro
Kocaelispor: 17,92 milyon euro
Erzurumspor: 16,79 milyon euro
Amedspor: 16,79 milyon euro
Çorum FK: 16,79 milyon euro
Gaziantep FK: 15,37 milyon euro
Gençlerbirliği: 15,14 milyon euro
Eyüpspor: 15,06 milyon euro
Göztepe: 12,75 milyon euro
Kasımpaşa: 12,18 milyon euro
Alanyaspor: 10,74 milyon euro
Süper Lig’de harcama limitleri belli oldu
Türkiye Futbol Federasyonu, 2026-2027 sezonunda Süper Lig’de mücadele edecek 18 kulübün takım harcama limitlerini açıkladı.
Paylaş: