.
Ekonomik Göstergeler
Dolar
29.84 ₺
Euro
32.45 ₺
GBP
1.124 ₺
JPY
7.842
Ana Sayfa
Gündem
Spor
Köşe Yazıları
Podcast

Bir ilde daha ormanlara girişler yasaklandı

Okuma Süresi: 1 Dakika
Toplam Okunma: hesaplanıyor...
Bursa'da ormanlık alanlara giriş 15 Ekim'e kadar yasaklandı.
Bir ilde daha ormanlara girişler yasaklandı
Paylaş:
Bursa'da yangın riskinin önlenmesi amacıyla 15 Ekim'e kadar ormanlık alanlara girişlerin yasaklandığı bildirildi.

Bursa Valiliğinden yapılan açıklamada, bölgedeki sıcaklık değerlerinin artmasıyla oluşabilecek olağanüstü hava durumları nedeniyle kentte orman yangınlarının ortaya çıkabileceği değerlendirilerek, ormanları yangına karşı korumak amacıyla Orman Yangınlarını Önleme ve Mücadele Komisyonu toplantısında yaz dönemine ilişkin kararlar alındığı belirtildi.

Bursa'da ormanlık alanlara girişlerin 15 Ekim'e kadar yasaklandığı belirtilen açıklamada, "İl sınırları içinde yer alan piknik ve mesire alanları, milli park, tabiat parkları ve ekoturizm alanlarında piknik, spor, yürüyüş gibi faaliyetler için herhangi bir kısıtlama kararı bulunmamaktadır. Ormanlık alanların tümüne araç ya da yaya girişi yapmak, mangal yakmak, tüp kullanmak, nargile ya da çeşitli amaçlarla ateş yakmak yasaklanmıştır." denildi.